Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.
Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Die neue  Strick-Kollektion

 ist da!

Wij beantwoorden uw vragen

aankoop

Hoe lang is mijn aankoop gegarandeerd?

U heeft 6 maanden garantie op alle gekochte artikelen vanaf de datum van uw bestelling.

Wij willen u er echter op wijzen dat niet alles een garantiegeval is. Een krimp tot 10% is bijvoorbeeld normaal. Verder valt hieronder niet de schade veroorzaakt door invloeden van buitenaf, zoals scheuren in de stof door eigen schuld of pilling door rugzakken.

Daarnaast geldt er een garantietermijn van 2 jaar vanaf uw bestelling. Wij zijn hierbij verplicht artikelen die binnen deze termijn beschadigd aankomen te vervangen.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt bij ons betalen met PayPal, Visa, Apple Pay, Google Pay, Maestro, Mastercard, Shop Pay, Union Pay en American Express.

Kan ik mijn bestelling op rekening kopen?

Ja, u kunt uw bestelling ook via Klarna op rekening kopen.

Kan ik bij jullie ook waardebonnen kopen?

Ja, wij bieden ook vouchers aan om te kopen. Je kunt kiezen tussen € 10, € 20, € 25, € 50, € 100 en € 200, of meerdere vouchers combineren als je een ander bedrag wilt krijgen.

Heeft u een winkel waar u de artikelen kunt passen?

Ja, we hebben een kleine showroom in ons magazijn aan de Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel, waar u onze stukken kunt passen en ook kunt kopen. Onze openingstijden zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Ja, als u online bestelt, heeft u tijdens het bestelproces de mogelijkheid om op ‘Afhalen’ te klikken. Wij sturen u dan per e-mail een melding zodra uw bestelling is verwerkt en klaar is om te worden opgehaald bij Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel. Onze openingstijden zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.

Hoe weet ik welke maat bij mij past?

Voor elk product hebben wij een maattabel gemaakt. Deze vindt u onder het productoverzicht. Hier vindt u vergelijkingsmaten en centimeterinformatie, zodat u gemakkelijker uw juiste maat kunt vinden.

Wat zijn uw openingstijden?

Onze openingstijden in onze showroom aan de Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 uur tot 16.00 uur: 30 uur

Voorafgaande bestelling

Wat is een pre-order?

Een pre-order is een pre-order van een product dat nog niet bij ons op voorraad is, maar binnenkort (weer) leverbaar zal zijn. Hierdoor heeft u de kans dit product veilig te stellen en naar u toe te laten sturen zodra wij het (weer) op voorraad hebben.

Wanneer ontvang ik mijn pre-order?

U ontvangt uw pre-order zodra wij de artikelen hebben ontvangen en in ons magazijn hebben geboekt. Dit kan tussen de 2 en 4 weken duren, daarom vragen wij u geduld te hebben.

Kan ik mijn pre-order annuleren?

Ja dat kan. Stuur ons eenvoudig een e-mail met het verzoek tot annulering naar info@noorlys.com.

Verzending

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor Duitsland en Oostenrijk bedragen € 4,95, binnen de EU verzenden wij voor € 7,90 en buiten de EU voor € 20,00. Bij bestellingen boven de € 99,- rekenen wij echter gratis verzendkosten.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling mij bereikt?

Uw bestelling is doorgaans binnen 1-2 dagen bij u, wij doen er alles aan om hier in alle gevallen aan te voldoen, maar vergeef ons als het een paar dagen langer duurt.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen waar u ook bent :-)

Retourzending

Hoe stuur ik mijn bestelling naar jullie terug?

Instructies voor het retourneren van uw gekochte artikelen vindt u hier .

Hoe lang kan ik mijn gekochte onderdelen retourneren?

U heeft 100 dagen de tijd om uw gekochte artikelen naar ons terug te sturen.

Hoeveel kost de retourzending?

Als u voor € 100,- of meer koopt, is de retourzending over het algemeen gratis. Dit is ook het geval als u minder dan € 100,- afneemt en slechts één van de bestelde onderdelen retourneert.

Als u echter voor minder dan € 100,- koopt en uw gehele bestelling retourneert, behouden wij de oorspronkelijk betaalde verzendkosten en betalen deze niet terug.

Wanneer wordt mijn retour gecrediteerd?

De verwerkingstijd bedraagt ​​bij ons doorgaans slechts enkele dagen. U heeft dus binnen de kortste keren uw geld terug!

transparantie

Welke materialen gebruik je?

De materialen die we gebruiken zijn voornamelijk biologisch katoen, linnen, bamboevezel, biologische wol, hennepvezel, eucalyptusvezel en ook Seaqual®-garen gemaakt van gerecycled maritiem plastic.

Waar produceer je?

Onze twee belangrijkste producenten bevinden zich in Portugal en Turkije.

Is jouw kleding veganistisch?

De meeste van onze kleding is veganistisch. Sommige van onze gebreide artikelen zijn echter gemaakt van biologische wol.

Waar staat het GOTS-zegel voor?

"GOTS" staat voor "Global Organic Textile Standard". Dit zegel erkent zowel organische vezels als sociale normen waaraan tijdens het productieproces moet worden voldaan. Het mooie van dit zegel is dat het alle verwerkingsfasen omvat, van de vezel tot het eindproduct.

Waarom ben jij duurzaam?

We hechten veel belang aan het behoud van deze prachtige planeet en daarom vermijden we het gebruik van plastic volledig bij het verzenden van onze artikelen. Bovendien worden onze materialen onder hoge normen en tegen een eerlijke betaling geproduceerd.

Heeft u nog vragen voor ons?

Schrijf ons dan een e-mail naar:

info@noorlys.com

uw winkelmandje

Goede keuze! Uw bestelling is binnen 1-2 dagen bij u.

Er zijn geen producten meer te koop

Uw winkelmandje is leeg