Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Unsere Weihnachtsangebote: Jetzt entdecken!

Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. Wij raden aan om over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.
Kostenloser Versand ab 100€

Instructies voor uw retourzending

Hoe werkt retourneren bij NOORLYS?

Wij hebben besloten om voor onze zendingen helemaal geen papier meer te gebruiken en hebben daarom ons retourbeheer volledig digitaal voor u in kaart gebracht.

Hoe u uw retour bij ons kunt aanmelden en uw pakketlabel kunt ontvangen, hebben wij hier samengevat:

  • Na uw aankoop heeft u per e-mail een orderbevestiging ontvangen , hierin vindt u de link naar ons retourportaal en uw ordernummer.
    Als alternatief kunt u de link naar ons Duitse portaal hier vinden: https://noorlys.returnsportal.online/

    En naar ons Zwitserse retourportaal hier: https://return.exporto.de/c68431/249/login
  • Voer uw bestelnummer en uw e-mailadres (het e-mailadres waarmee u heeft besteld) in , zodat wij uw zending kunnen toewijzen.
  • Selecteer nu het artikel dat u wilt retourneren.
  • Geef een reden op voor uw retourzending. Daarmee help je ons om onze NOORLYS-producten steeds beter te maken.
  • Nu kunt u kiezen of u het artikel wilt ruilen , shoptegoed wilt ontvangen of wilt dat wij u het geld terugbetalen .
    ⇨ Als de maat tijdens het ruilen niet beschikbaar is, wordt deze tijdens het ruilproces doorgestreept en is ruilen niet mogelijk.
    Als je wilt ruilen voor een heel ander artikel, raden wij je aan om als terugbetaling de optie “Shoptegoed” te kiezen. Anders kunnen wij een dergelijke uitwisseling niet vertegenwoordigen.
  • Controleer uw gegevens opnieuw in de volgende stap.
  • Nu kunt u uw DHL-label afdrukken of uw QR-code opslaan . Deze wordt u ook nogmaals per e-mail toegestuurd.
  • Gefeliciteerd ! Uw retour is nu bij ons aangemeld en kan door u naar ons worden verzonden.
  • Zodra je retour door ons is verwerkt, wordt je omruiling verzonden, wordt je vouchercode aangemaakt voor het shoptegoed, of wordt je geld teruggestort.

Als u problemen ondervindt bij dit proces, kunt u op elk gewenst moment contact met ons opnemen. Het beste kunt u ons een e-mail sturen naar info@noorlys.com , dan kunnen wij u een pakketlabel sturen en uw retour voor u aanmelden.

Wij zullen ons best doen om uw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Het moet daarom binnen twee tot drie dagen na aankomst in ons magazijn worden verwerkt.

uw winkelmandje

Goede keuze! Uw bestelling is binnen 1-2 dagen bij u.

Er zijn geen producten meer te koop

Uw winkelmandje is leeg