This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

Entdecke unsere Lovember Deals!🍂 

Wij beantwoorden uw vragen

aankoop

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Kan ik bij jullie ook waardebonnen kopen?

Ja, wij bieden ook vouchers aan om te kopen. Je kunt kiezen tussen € 10, € 20, € 25, € 50, € 100 en € 200, of meerdere vouchers combineren als je een ander bedrag wilt krijgen.

Heeft u een winkel waar u de artikelen kunt passen?

Ja, we hebben een kleine showroom in ons magazijn aan de Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel, waar u onze stukken kunt passen en ook kunt kopen. Onze openingstijden zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Ja, als u online bestelt, heeft u tijdens het bestelproces de mogelijkheid om op ‘Afhalen’ te klikken. Wij sturen u dan per e-mail een melding zodra uw bestelling is verwerkt en klaar is om te worden opgehaald bij Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel. Onze openingstijden zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 tot 16.30 uur.

Hoe weet ik welke maat bij mij past?

Voor elk product hebben wij een maattabel gemaakt. Deze vindt u onder het productoverzicht. Hier vindt u vergelijkingsmaten en centimeterinformatie, zodat u gemakkelijker uw juiste maat kunt vinden.

Wat zijn uw openingstijden?

Onze openingstijden in onze showroom aan de Theodor-Heuss-Ring 124 in Kiel zijn: gesloten op maandag en vrijdag (open voor zelfafhaling), di-wo-do van 10.00 tot 13.00 uur en van 13.30 uur tot 16.00 uur: 30 uur

Voorafgaande bestelling

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Ja dat kan. Stuur ons eenvoudig een e-mail met het verzoek tot annulering naar info@noorlys.com.

Verzending

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Frequently asked questions

Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.

Retourzending

Hoe stuur ik mijn bestelling naar jullie terug?

Instructies voor het retourneren van uw gekochte artikelen vindt u hier .

Hoe lang kan ik mijn gekochte onderdelen retourneren?

U heeft 100 dagen de tijd om uw gekochte artikelen naar ons terug te sturen.

Hoeveel kost de retourzending?

Als u voor € 100,- of meer koopt, is de retourzending over het algemeen gratis. Dit is ook het geval als u minder dan € 100,- afneemt en slechts één van de bestelde onderdelen retourneert.

Als u echter voor minder dan € 100,- koopt en uw gehele bestelling retourneert, behouden wij de oorspronkelijk betaalde verzendkosten en betalen deze niet terug.

Wanneer wordt mijn retour gecrediteerd?

De verwerkingstijd bedraagt ​​bij ons doorgaans slechts enkele dagen. U heeft dus binnen de kortste keren uw geld terug!

transparantie

Welke materialen gebruik je?

De materialen die we gebruiken zijn voornamelijk biologisch katoen, linnen, bamboevezel, biologische wol, hennepvezel, eucalyptusvezel en ook Seaqual®-garen gemaakt van gerecycled maritiem plastic.

Waar produceer je?

Onze twee belangrijkste producenten bevinden zich in Portugal en Turkije.

Is jouw kleding veganistisch?

De meeste van onze kleding is veganistisch. Sommige van onze gebreide artikelen zijn echter gemaakt van biologische wol.

Waar staat het GOTS-zegel voor?

"GOTS" staat voor "Global Organic Textile Standard". Dit zegel erkent zowel organische vezels als sociale normen waaraan tijdens het productieproces moet worden voldaan. Het mooie van dit zegel is dat het alle verwerkingsfasen omvat, van de vezel tot het eindproduct.

Waarom ben jij duurzaam?

We hechten veel belang aan het behoud van deze prachtige planeet en daarom vermijden we het gebruik van plastic volledig bij het verzenden van onze artikelen. Bovendien worden onze materialen onder hoge normen en tegen een eerlijke betaling geproduceerd.

Your benefits when you order from us:

Schrijf ons dan een e-mail naar:

Have any questions? Get in touch with us at any time.

Cart

Gute Wahl! Deine Bestellung ist bald bei dir.

No more products available for purchase

Your cart is currently empty.